DAILY: what's in my bag?

19:22


Een handtas, er past zoveel in en toch zitten er altijd een paar dezelfde basics in.


De handtas die ik tegenwoordig het meest gebruik, is de bruine die je hier ziet.


Ik heb hem gevonden in de Kringloopwinkel in Kapellen dus van waar hij komt weet ik niet. Hij draagt prettig omdat er een lang hengsel aan zit maar ook een kort zodat je het gemakkelijk in je hand kan dragen. Daarnaast past er toch best veel in en niet té veel zodat je niet allemaal rommel meezeult.  Perfect voor een gewoon dagje buiten.


Een van de dingen die ik altijd mee heb, is een boek. Op dit moment is dat 'Het meisje in de trein' van Paula Hawkins. Ik heb altijd een boek (of e-reader) mee omdat ik regelmatig ergens moet wachten en graag een boek lees op het openbaar vervoer. Ik ben het type persoon dat altijd te vroeg is en dus vaak moet wachten op anderen, dan komt een boek goed van past.


Niet te ontbreken wanneer je op stap gaat: je portefeuille. De mijne is er eentje van Inno, gespot in de solden en nog steeds heel erg blij mee. Dit soort portefeuilles heeft vaak een ritsvak in het midden voor klein geld, maar bij deze zitten de vakjes aan de zijkant. Zo kan er toch veel kleingeld in en geraakt de portefeuille nog dicht.

De jonge vrouw in de rechterbovenhoek is onze kitten, Figgy.


Altijd belangrijk als je regelmatig het openbaar vervoer neemt: abonnement en oortjes om muziek te luisteren!


Ik eet en snoep graag dus er zit altijd wel iets van eten of snoep in mijn tas. In dit geval de beste caramelbolletjes ooit, die van Werhter's Original. Daarnaast ook een klein tasje met medicatie in omdat ik een halfuurtje voor het eten vaak medicatie moet innemen. Altijd zien dat ik die op zak heb dus!


Deodorant, zakdoekjes en een GSM-lader zijn ook van groots belang. De GSM-lader die ik heb, is niet van Apple zelf maar eentje van de HEMA. Deze heeft een extra lang koord en werkt heel goed. Voorheen had ik een andere van HEMA die snel kapot ging maar deze plattere kabels zijn van langere duur. 'k Heb deze nu zo'n twee maanden en die voordien ging maar twee weken mee.




Ook altijd belangrijk: handcrème van The Body Shop (beste ooit!), een klein spiegeltje, een mini parfum 'Daisy' van Marc Jacobs en lipstick van Maxfactor 'Lipfinity' met bijhorende balsem. Deze lipstick blijft serieus een hele dag op je lippen hangen, maakt niet uit hoe vaak je eet. 's Avonds moet ik, na een hele dag dragen, vaak ook echt schrobben om hem er af te krijgen. Love it!

Dit zijn zowat mijn essentails/basics die ik dagelijks gebruik. Soms zit er nog een paraplu of een flesje water bij, afhankelijk van hoe lang ik weg ben en hoe het weer is hier in België natuurlijk ;-).

Wat zit er zoal in jullie handtas?

You Might Also Like

0 reacties