MUSIC: Ed Sheeran

10:31


Iedereen kent hem wel, de kleine rosse Ed Sheeran, én iedereen heeft waarschijnlijk ook zijn twee nieuwe singles al vijftig keer op de radio gehoord. Zo niet, wil ik je toch even de kans geven om écht te luiseren. Want het nummer "Shape of you" was direct een grote favoriet bij mij! Ik vind de clip trouwens ook wel leuk gedaan.


Wat ik ook zo fijn vind aan dit nummer, is dat het iets totaal anders is dan wat we van Ed Sheeran gewoon zijn. Normaal brengt hij rustigere nummers of tenminste minder 'levendig'. Ik zeg niet dat ze slecht zijn want ik ben sowieso wel fan maar dit lied zorgt ervoor dat ik niet kan stilzitten. Ook nu ben ik zowat aan het meezingen en dansen! Tip: zet het op als je net uit bed komt. Je ochtend wordt direct een pak vrolijker!

Zijn andere nieuwe single, 'Castle on the hill' vind ik zelf wat minder. In het begin zei het me echt helemaal niets maar misschien is het zo'n lied waar je meermaals naar moet luisteren voordat je het echt goed vindt.
BewarenBewarenBewarenBewaren

You Might Also Like

0 reacties