#TBT: Marsa Alam

10:59


De meeste onder jullie zullen het 'Throwback thursday' concept wel kennen. Een dag in de week, donderdag, waarbij mensen terugblikken naar een bepaald moment in hun leven. Dat ga ik ook doen in een nieuwe rubriek op mijn blog genaamd '#TBT'. Ik ga telkens een foto posten en er een beetje uitleg bij geven.

Vandaag beginnen we met deze foto!


Deze foto is van mijn reis vorige zomer naar Marsa Alam (Egypte) met mijn toenmalige vriend, T. Ondanks dat we nu uit elkaar zijn, is het nog steeds een leuke herinnering en was het ook echt een zalige vakantie. Snorkelen, zeeschildpadden zoeken, een kamelentocht maken, een stukje door de woestijn wandelen, ... Het was mijn eerste reis buiten Europa en dat was echt een fijne ervaring.
BewarenBewaren

You Might Also Like

0 reacties