TRAVEL: skivakantie L2A

08:11




Goeiemorgend allemaal!

Sinds zondagmiddag ben ik terug thuis van Les Deux Alpes (Frankrijk). We zijn een weekje op skivakantie geweest en het was geweldig! Het was meestal goed weer, het zonnetje scheen namelijk vrij vaak op de gletsjer en er viel veel sneeuw gedurende de week. Er viel zoveel sneeuw dat we de voorlaatste dag in de diepsneeuw gingen skiën/snowboarden. Dat was zo hilarisch, zeker mijn favo dag van de hele week!

We zijn met de skibus naar L2A gegaan omdat we dat het makkelijkste vonden. 's Morgens vroeg kwamen we aan en in de late namiddag konden we pas in onze studio dus zijn we om de tijd te doden gaan wandelen langs de pistes en in het dorpje. Tijdens het wandelen kwamen we super gezellige winkeltjes tegen. Op de foto hieronder zie je verschillende soorten blokjes chocolade voor warme chocomelk te maken, zo leuk! Er waren ook duizend theesoorten waarvan eentje met popcorn en caramel?! Ik heb dik spijt dat ik die niet mee naar huis heb genomen, hij rook namelijk hemels. Naast thee verkochten ze ook likeur in de winkel met smaken als pina colada, cocos, ... Vooral de aankleding ervan was leuk, in dikke glazen bollen met pijpjes. Je kon dan zelf je fles kiezen en die vullen! Hieronder een paar sfeerbeelden.











Dat was het kleine verslag. Veel foto's heb ik niet gemaakt omdat ik er eigenlijk niet veel aan heb gedacht - en foto's trekken tijdens het snowboarden is nu niet echt praktisch. Het was alleszins heel gezellig maar ik denk dat, als ik op dit niveau blijf, ik volgend jaar toch misschien beter thuis blijf haha! Daarnaast vond ik dit niet echt een vakantiegevoel hebben omdat je vroeg opstaat en de hele dagen doorbrengt op de pistes, naast echt iets anders te doen.

Gaan jullie soms op skivakantie of trekken jullie liever naar de zon?

You Might Also Like

0 reacties