LIFE: Happy 2017!

10:16



Eerst wil ik jullie een gelukkig nieuwjaar wensen! Ik hoop dat al jullie nieuwjaarsvoornemens ook degelijk uitgevoerd worden en dat komend jaar nog fijner wordt dan afgelopen jaar. Ik heb alvast goed gevierd, hopelijk jullie ook.

Vijf dagen na nieuwjaar ben ik ook alweer verjaard. Ik ben 24 geworden (ook al voel ik me nog steeds 18) wat maakt dat komend jaar mijn 25ste jaar op aarde is. Ik ben al een kwart eeuw op deze wereldbol jongens! Daardoor zijn mijn voornemens voor dit jaar twee keer zo belangrijk. Ik heb doelen die ik voor mijn 25ste verjaardag echt wil bereiken. Vandaag ga ik jullie daar dus meer over vertellen.

Mijn eerste voornemen is waarschijnlijk ook de 'gemakkelijkste'. Ik wil namelijk meer vegetarisch gaan eten. Hoewel ik écht heel veel van vlees houd, houd ik ook heel veel van dieren. Ik probeer ook elk jaar mee te doen aan Dagen Zonder Vlees (meer informatie daarover vind je in deze eerdere blogpost) maar dat loopt elke keer toch niet zo goed als ik hoopte. Daarom wil ik het nu gewoon op eigen houtje doen!

Mijn tweede voornemen is een verre reis maken. Mijn oog valt momenteel op een groepsreis naar Thailand. Ik twijfel heel erg tussen twee organisaties, nl. Joker en Koning Aap. Bij Joker is het specifiek een groepsreis voor jongeren tussen 18 en 26 jaar, bij Koning Aap is het eerder voor "oudere" mensen maar spreken de activiteiten me net iets meer aan. Joker heeft nl. een driedaagse trektocht en bij Koning Aap kan je kiezen tussen een tweedaagse trektocht of een hoogteparcours met deathride etc. Het hoogteparcours spreekt me dus net iets meer aan maar om dan tussen allemaal mensen van 30 of ouder te zitten, zorgt ook weer voor een compleet andere sfeer. Nog even over denken dus :-).

Mijn derde, en waarschijnlijk moeilijkste, voornemen is om dit jaar op eigen houtje te gaan wonen. Om uit huis te gaan dus, maar niet specifiek om alleen te gaan wonen. Op dit moment valt mijn oog op samenwonen met anderen, wat financieel voor mij het interessantste is omdat ik slechts deeltijds werk. Maar wie weet heb ik binnenkort voltijds werk, dan ga ik toch liever op mezelf wonen. Time will tell!

Wat zijn jullie voornemens voor dit jaar?



You Might Also Like

0 reacties